[ Yeni mesaj Members Forum rules Ara RSS ]
Page 1 of 11
Türkçe Full Albümler,Diskografiler İndir » Türkçe Full Albümler İndir - Seri Albümler - Yeni Albümler - Tüm Albümler » 2017 Türkçe Full Albümler İndir » (B) » Büyük Ev Ablukada - Ay Şuram Hâlâ Ağrıyo [2017] Albüm (nette ilk !)
Büyük Ev Ablukada - Ay Şuram Hâlâ Ağrıyo [2017] Albüm
YenialbumData: Пятница, 20.01.2017, 12:21 | Mesaj # 1
Lieutenant
Grup: Admin
Mesaj: 10705
Status: Ofline


Albüm: Ay Şuram Hâlâ Ağrıyo (Full Albüm)
Yıl: 2017
Türü: Türkçe / Indie Rock
Format: MP3 320 Kbps
Parça Sayı: 17


01. Büyük Ev Ablukada - İkimizin Oralar (Çıplak Ayaklar Stüdyosu 2013)
02. Büyük Ev Ablukada - Ne var Ne yok
03. Büyük Ev Ablukada - Evren Bozması
04. Büyük Ev Ablukada - Bi Hıçkırık Gibi
05. Büyük Ev Ablukada - Havadar
06. Büyük Ev Ablukada - En Çirkini Güzellerin
07. Büyük Ev Ablukada - En Güzel Yerinde Evin
08. Büyük Ev Ablukada - Çamur
09. Büyük Ev Ablukada - 75 Lira
10. Büyük Ev Ablukada - Lilililerle
11. Büyük Ev Ablukada - Olanla Olunmaz
12. Büyük Ev Ablukada - Çıldırmicam
13. Büyük Ev Ablukada - Bil
14. Büyük Ev Ablukada - Nasıl istediysen öyle işte
15. Büyük Ev Ablukada - Takıl yani Takmıyo belli
16. Büyük Ev Ablukada - Cam Parçası
17. Büyük Ev Ablukada - Tayyar Ahmet'in Sonsuz Sayılı Günleri
.
 
Direk İndir

Orijinal ve Nette ilk !

19.01.2017
 
Türkçe Full Albümler,Diskografiler İndir » Türkçe Full Albümler İndir - Seri Albümler - Yeni Albümler - Tüm Albümler » 2017 Türkçe Full Albümler İndir » (B) » Büyük Ev Ablukada - Ay Şuram Hâlâ Ağrıyo [2017] Albüm (nette ilk !)
Page 1 of 11
Search:

Copyright turkuk.biz © 2017